X

Register

To purchase tickets, subscriptions, products and memberships, you must register. Simply fill in your name and email information and Register: you'll be soon sent a confirmation email. Once you have confirmed your registration as indicated, you can login.

Login quickly with Facebook or
If you are registered, please

Login information
Newsletter Our weekly newsletter contains the event calendar and other news and special offers
Privacy & Conditions Of Use In proceeding, I confirm that I have read and agreed to the Terms and Conditions and the Privacy Policy

7 Ottobre – Hiromi & Edmar Castaneda

Una pianista giapponese incontra un arpista colombiano per un duo che è molto più di una curiosità. Hiromi e Edmar Castaneda hanno suonato insieme la prima volta al Blue Note di New York ed il risultato è stato tale da convincerli a dare seguito a questa, come minimo, inusuale formula.
Hiromi ha inserito il duo con Castaneda nella sua frenetica attività che la porta in giro per il mondo con l’abituale trio, con lo strepitoso duo pianistico con Michel Camilo e con le piano solo performance.
Castaneda, che da Bogotà si è trasferito stabilmente a New York, suona normalmente con un trio di cui è l’attrazione assoluta, capace di un virtuosismo stupefacente.
La vulcanica pianista ci ha già abituato ai fuochi d’artificio, ma questo spettacolo vi lascerà a bocca aperta.

Info e Biglietti qui



Leggi anche

No comments for this post

Leave a comment

Accedi


Follow us

for updates and more

"Music is not an occupation or profession, it's a compulsion." Duke Ellington #HappySunday #jazz youtube.com/watch?v=…

Circa 2 settimane fa dal Twitter di Blue Note Milano via Twitter Ads