X

Register

To purchase tickets, subscriptions, products and memberships, you must register. Simply fill in your name and email information and Register: you'll be soon sent a confirmation email. Once you have confirmed your registration as indicated, you can login.

Login quickly with Facebook or
If you are registered, please

Login information
Newsletter Our weekly newsletter contains the event calendar and other news and special offers
Privacy & Conditions Of Use In proceeding, I confirm that I have read and agreed to the Terms and Conditions and the Privacy Policy

2016 November 25 Friday time 21.00 Sold Out

Sagi Rei

Door price 30,00

Please reserve your dinner

Sold out

Buy by phone

Tuesday to Saturday from 2pm to 10pm
02 69016888

Il cantautore israeliano è diventato un vero e proprio fenomeno di culto, scalando le classifiche di mezzo mondo, per aver riletto in chiave acustica alcuni tra i più noti successi dance degli anni Novanta.
“Emotion Song” è stato pubblicato in più di 15 Nazioni, tra cui Stati Uniti, Canada, Germania, Spagna e Israele, e rientra fra i 100 Album Più Venduti in Italia, grazie anche alla notorietà del singolo “L’amour Toujours ( I’ll Fly With You)” scelto nel 2009 come accompagnamento musicale del famosissimo Spot Pubblicitario “INTIMISSIMI” ed entrato nella classifica dei singoli più scaricati in Italia, conquistando il Disco d’Oro per il numero di copie vendute.
Nella primavera 2012 Sagi compone la colonna sonora del film “Area Paradiso” diretto ed interpretato da Diego Abatantuono. Sempre nel 2012 Mario Biondi lo vuole all’interno del suo Tour Teatrale per esibirsi insieme a lui in un duetto entusiasmante. “Won’t You Come Back”, è il brano scritto e composto da Sagi appositamente per Biondi, contenuto all’interno dell’album “Due”.

Nel 2014 è uscito il quarto album di Sagi Rei “DIAMONDS JADE & PEARLS”, grande successo radiofonico .

http://www.sagireiofficial.com/

Buy tickets for your favourite shows

Buy by phone

Tuesday to Saturday from 2pm to 10pm
02 69016888

Follow us

for updates and more

"Music is not an occupation or profession, it's a compulsion." Duke Ellington #HappySunday #jazz youtube.com/results?…

About 11 hours ago from Blue Note Milano's Twitter via Twitter Ads